Litt informasjon om Turop Norge AS | |
Vi har drevet selskapet vårt i snart 30 år nå.
Vi har klart oss bra gjennom
pandemien.
Selskapets likviditet er
også tilfredsstillende.
Vi har en stor gruppe trofaste kunder som både gir oss stadige gjensalg og også anbefaler oss til nye kunder. Det er vi veldig glad og takknemlig for. Derved sparer vi også kostnader til markedsføring. Vi betjener alle typer gruppekunder; skole- og studiegrupper, skolekorps, sangkor, bedrifter, pensjonistforeninger med mer. Alle turene er individuelt tilrettelagt og tilpasset den enkelte gruppens særlige ønsker og behov. For skole- og studiegrupper hjelper vi til med å legge inn faglig innhold i turene og for skolekorps ordner vi spilling. Dette arbeidet gjør vi uten ekstra kostnad. På "reklamasjonsavdelingen" vår har det vært liten aktivitet. Mer presist sagt så har vi ingen reklamasjonsavdeling. Vi har da heller ikke mottatt en eneste klage fra våre kunder i tidsrommet fra vi startet opp virksomheten vår i november 1993 og fram til juli 2007 (snaut 14 år), da vi mottok vår første - og hittil eneste - klage fra et skolekorps hjemmehørende i Oslo-området. Vi må vel innrømme at klager hadde et poeng i denne saken, men det var fryktelig ergerlig, for dette gjaldt et enkelt turoppdrag uten store faglige utfordringer for oss som arrangør. Vi mener vi har faglig kompetanse langt ut over det vi fikk vist den gang. Nå har vi lagt denne saken bak oss og vi har innskjerpet våre rutiner hvor vår målsetting er at det ikke under noen omstendighet skal være grunnlag for å framsette en berettiget klage på vår virksomhet. Og fram til skrivende stund, februar 2023, har det vært kun denne ene klagen. (Så får heller andre virksomheter skryte på seg at de har en effektiv og rask klagebehandling - vi legger listen litt høyere.) Selskapet har prioritert en trygg økonomi i driften. Vi har over tid bygd opp en god kapital slik at vi allerede fra 2008 har stilt hele den lovpålagte garantien overfor Reisegarantifondet gjennom eget bankinnskudd. Derved sparer vi garantiprovisjons-kostnader til bank eller annen finansinstitusjon. Vi driver uten noen form for kjedetilknytning (og er tilfreds med det) og vi har heller ingen forpliktelser om innkjøp ad spesielle kanaler som medfører ulempe eller høyere priser for våre kunder. Vår strategi er å være 100 % frittstående, og selge reiselivstjenester som har det optimale forhold mellom pris og kvalitet. Er det noe du lurer på, så bare ring (918 64 938) eller kontakt oss på mail eller WhatsApp eller sms - og du kan kontakte oss når det passer deg, for vi har aldri helt stengt. Mandal, februar 2023 Turop Norge AS Stig Bohne
Vår faglige tyngde er din trygghet for en vellykket reise Stig Bohne, innehaver
og daglig leder Vi har en stor kontaktflate innen reiselivet over hele Europa. Vi har gode prisavtaler mange steder og et nettverk av hjelpere som bl.a. tilrettelegger faglig program på mange av våre reisemål. Gjennom vår reiselederbakgrunn har vi solid førstehåndskunnskap om svært mange av de kjente reisemålene i Europa. Deltakelse i et stort antall studieturer, reiselivsmesser og workshops i nær 40 år har også gitt oss solid produktkunnskap. Gruppeturer |
Skoleturer | Korpsturer
| Ungdomsturer |
Seniorturer | Bedriftsturer |
Foreningsturer |
Individuelt reisende |
Flybilletter |
Ferjebilletter |
Turop Norge AS ble stiftet i 1993 og eies 100% av
|
Turop Norge AS Husvollen 30 N-4517 Mandal - post@turop.no mail@turop.no stig.bohne@turop.no Tlf.: (+47) 918 64 938 |
|
Alt innhold tilhører Turop Norge AS Web: Salit |
|
|